Som framgår av mina inlägg idag om vår jordenruntresa gillar jag fåglar. Ingen har väl missat aftonbladets artikel om gässen som plockas levande? Har du ändå missat så läs och begrunda. Allt i världen är inte vackert!
Ännu mer om fåglar
Dela detta:
- Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook
- Dela på LinkedIn (Öppnas i ett nytt fönster) LinkedIn
- E-posta en länk till en vän (Öppnas i ett nytt fönster) E-post
- Dela på Mastodon (Öppnas i ett nytt fönster) Mastodon
- Dela på Pinterest (Öppnas i ett nytt fönster) Pinterest
- Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X
- Dela på Reddit (Öppnas i ett nytt fönster) Reddit
- Dela på Telegram (Öppnas i ett nytt fönster) Telegram
- Dela på WhatsApp (Öppnas i ett nytt fönster) WhatsApp
HejJag såg en snutt på TV om gässen som plockas.Vidrigt!Vilka fina fågelfoton ní har tagit!Håller med om att det inte är så lätt att fota sådana. Kräver väl oftast tung systemkamera som kan vara jobbig att släpa med på resan.:-)