Uncategorized

Ännu mer om fåglar

Som framgår av mina inlägg idag om vår jordenruntresa gillar jag fåglar. Ingen har väl missat aftonbladets artikel om gässen som plockas levande? Har du ändå missat så läs och begrunda. Allt i världen är inte vackert!

En reaktion till “Ännu mer om fåglar

  1. HejJag såg en snutt på TV om gässen som plockas.Vidrigt!Vilka fina fågelfoton ní har tagit!Håller med om att det inte är så lätt att fota sådana. Kräver väl oftast tung systemkamera som kan vara jobbig att släpa med på resan.:-)

Lämna en kommentar