Ännu en bild att gissa på. Ser du vad det är?

Dela detta:
- Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook
- Dela på LinkedIn (Öppnas i ett nytt fönster) LinkedIn
- E-posta en länk till en vän (Öppnas i ett nytt fönster) E-post
- Dela på Mastodon (Öppnas i ett nytt fönster) Mastodon
- Dela på Pinterest (Öppnas i ett nytt fönster) Pinterest
- Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X
- Dela på Reddit (Öppnas i ett nytt fönster) Reddit
- Dela på Telegram (Öppnas i ett nytt fönster) Telegram
- Dela på WhatsApp (Öppnas i ett nytt fönster) WhatsApp
Groda??
Visst är det en groda!
eller..nää en ödla?
ett litet djur tror jag, nåt slags ödla (säget ögat) ?debutsky.wordpress.com
Groda, som sagt.
Groda !Ha en härlig torsdag !Här skiner solen och jag ska åka hem.Kram
Visst är det en groda! Skönt att du får åka hem!
en groda :-) Hoppas du och familjen mår bra :-) kram
Visst är det en groda och visst mår vi bra!