Var med småpojkarna till frisören igår.
Först på tur att klippas var femåringen. Hans lillebror i min famn tittar på:
– ”Varför kammar hon när hon ska klippa?”
Storebror svarar undervisande:
– ”Man använder alltid kam när man klipper.”
Frisören säger:
– ”Vad du vet mycket!”
Femåringen:
– ”Jag vet nästan allt!”
De nyklippta hemma i soffan:
Jag vet också allt. Precis allt- utom det jag inte vet. Och jag har alltid rätt- alltid! förutom då jag har fel….Lee
Klurigt formulerat!
Gomiddag=) Lunch ja..Å har ni vår? *avis* Jaså där är dina pojkar, fniss..söta=))Ha en bra fortsättning på tisdagen VaD BLIR DET FÖR MAT?
Jag åt räkbaguette och nötkaka till lunch!