Uncategorized

Vet nästan allt

Var med småpojkarna till frisören igår.

Först på tur att klippas var femåringen. Hans lillebror i min famn tittar på:

– ”Varför kammar hon när hon ska klippa?”

Storebror svarar undervisande:

– ”Man använder alltid kam när man klipper.”

Frisören säger:

– ”Vad du vet mycket!”

Femåringen:

– ”Jag vet nästan allt!”

De nyklippta hemma i soffan:

 

nyklippta

 

4 reaktioner till “Vet nästan allt

  1. Jag vet också allt. Precis allt- utom det jag inte vet. Och jag har alltid rätt- alltid! förutom då jag har fel….Lee

  2. Gomiddag=) Lunch ja..Å har ni vår? *avis* Jaså där är dina pojkar, fniss..söta=))Ha en bra fortsättning på tisdagen VaD BLIR DET FÖR MAT?

Lämna en kommentar