Uncategorized

Vårtecken – någon som kan gissa vad det är på bilden?

7 reaktioner till “Vårtecken – någon som kan gissa vad det är på bilden?

  1. Jamen titta så fin. Det måste bara vara en pigg och nyvaken gul liten tulpan:)Ha det gottast här är det så mycket snö som helst och lite grått idag.

  2. BS vet inte om det är så klok, men så har jag haft det. Nu har jag det bra, har nästan aldrig ångest. det går ingen nöd på mig på något vis. Kram och tack

Lämna en kommentar