Dela detta:
- Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook
- Dela på LinkedIn (Öppnas i ett nytt fönster) LinkedIn
- E-posta en länk till en vän (Öppnas i ett nytt fönster) E-post
- Dela på Mastodon (Öppnas i ett nytt fönster) Mastodon
- Dela på Pinterest (Öppnas i ett nytt fönster) Pinterest
- Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X
- Dela på Reddit (Öppnas i ett nytt fönster) Reddit
- Dela på Telegram (Öppnas i ett nytt fönster) Telegram
- Dela på WhatsApp (Öppnas i ett nytt fönster) WhatsApp
Jamen titta så fin. Det måste bara vara en pigg och nyvaken gul liten tulpan:)Ha det gottast här är det så mycket snö som helst och lite grått idag.
Nix! Inte tulpan.
Åh! En glad krokus! *avis*
Yes! Visst är det krokus.
Jag har löst mysteriet med hur man får en sådan där besöksvisare till höger.http://blogg.aftonbla…
Bra. Ska kika på det.
BS vet inte om det är så klok, men så har jag haft det. Nu har jag det bra, har nästan aldrig ångest. det går ingen nöd på mig på något vis. Kram och tack