Uncategorized

Vårtecken – visst är det krokus!

Visst är det en krokus på förra bilden. Ett litet utsnitt av krokusen till höger. Visst såg det ut som en tulpan på den hårt beskurna bilden? Men är alltså krokus. Växer härutanför intill vår uteplats. Fotograferad på lunchen idag. För nu börjar det bli vår här. En av fördelarna med att bo i Blekinge. Efter att för länge sedan ha studerat fem år i Luleå har jag fått min livsdos av långa vintrar och uppskattar varje litet vårtecken!

krokus

3 reaktioner till “Vårtecken – visst är det krokus!

  1. Hej och Godmorgon=) Å vad härligt med vår…hoppas den kommer hit snart, till västerås.Oj vad gott du åt till lunch i går, fniss.. Ha en bra dag

    1. Och idag skiner solen dessutom! Känns riktigt riktigt som vår.Kebab blev det till lunch idag.

Lämna en kommentar