Visst är det en krokus på förra bilden. Ett litet utsnitt av krokusen till höger. Visst såg det ut som en tulpan på den hårt beskurna bilden? Men är alltså krokus. Växer härutanför intill vår uteplats. Fotograferad på lunchen idag. För nu börjar det bli vår här. En av fördelarna med att bo i Blekinge. Efter att för länge sedan ha studerat fem år i Luleå har jag fått min livsdos av långa vintrar och uppskattar varje litet vårtecken!
Vårtecken – visst är det krokus!
Dela detta:
- Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook
- Dela på LinkedIn (Öppnas i ett nytt fönster) LinkedIn
- E-posta en länk till en vän (Öppnas i ett nytt fönster) E-post
- Dela på Mastodon (Öppnas i ett nytt fönster) Mastodon
- Dela på Pinterest (Öppnas i ett nytt fönster) Pinterest
- Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X
- Dela på Reddit (Öppnas i ett nytt fönster) Reddit
- Dela på Telegram (Öppnas i ett nytt fönster) Telegram
- Dela på WhatsApp (Öppnas i ett nytt fönster) WhatsApp
Hej och Godmorgon=) Å vad härligt med vår…hoppas den kommer hit snart, till västerås.Oj vad gott du åt till lunch i går, fniss.. Ha en bra dag
Och idag skiner solen dessutom! Känns riktigt riktigt som vår.Kebab blev det till lunch idag.
Så underbart att se att våren är på väg, i alla fall någonstans i detta avlånga land ;)